Re: Vysílání na 20m

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 27 20:44:26 CET 2020

Vysílač by zase tak moc šmajdat nemusel. Stejně tam máte nějaký GPS
modul a procesor. Takže dolaďovat krystalový oscilátor 1pps z GPS by
mohla být záležitost firmware. Hardware by pak byl jen varikap + odpor,
procesor by musel mít DAC. Pokud pulsy nebudou, bude to mít běžnou
přesnost krystalu, pokud ano, pak můžete přesnost o dost zlepšit. Sice
to nebude úplně košér, ale mohlo by to fungovat alespoň v určitých
mezích. Ale je to dost náročné experimentování.

Mrazík