Pretypovani ukazatele struktury na bajt

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Únor 26 12:24:11 CET 2020

... a když jste to zvládl, tak si to cvičně zkuste na platformě bigendian (dopadne to stejně), a/nebo se sizeof(int) = 1
=> 16 bit a tváři se jako 32 bitový. Tam je to docela sranda. Pak ještě pro 64 bitová  čísla, nezapomenout zkusit různé
překladače a optimalizace a nastavit překladač na různé normy C (c99 se chová trošku jinak).

Nebo se na to všechno vykašlat a používat důsledně stejné typy pro jednu operaci, pokud to nejde, důsledně přetypovávat a
nespoléhat se na přetečení. To pak funguje všude stejně. Tedy pokus nebudete používat uint8_t, protože to ne vždy existuje.

P.S.:
Nemyslím to vážně, uvádím to pro pobavení.