Pretypovani ukazatele struktury na bajt

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 25 18:12:29 CET 2020

Len tak cvicne som sa pozrel na avrfreaks, lebo toto sa tam uz preberalo
x-krat, a hned na uvod som narazil na toto krasne vlakno, kde je to
vysvetlene aj s tymi uplne najnechutnejsimi podrobnostami:
https://www.avrfreaks.net/forum/sign-extending-unsigned-number?page=all

obzvlast upozornujem na (len nepriamo suvisiaci) krasny priklad v #32.

Inak v avr-gcc bol kedysi aj option na 8-bitovy int -mint8, mozno s nim sa
daju urobit este zaujimavejsie psie kusky... :-) (nejdem to skusat)

wek

PS.
Ked uz sa spomenulo avrfreaks, tak tu sa rozobera to nadchadzajuce
odstranenie avr backendu z gcc
https://www.avrfreaks.net/forum/avr-gcc-and-avr-g-are-deprecated-now - pre
tych, ktorych to zaujima, pravdepodobne jediny, kto je tohoto schopny, je
SprinterSB (Georg-Johann Lay) - v Atmeli/MCHP im je to uplne jedno.