Re: Koupě lepšího osciloskopu

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Úterý Únor 25 08:01:19 CET 2020

Doplním:

Řada WavePro (tedy WavePro, WaveMaster, DDA, SDA do 6000) má hardware
víceméně totožný.
Všechny modely mají čtyři 10GSas převodníky (při použití 2 kanálů 20GSas) a
všechny
jsou osazeny minimálně 24MB RAM paměti na kanál (tedy i ty, které mají
paměti méně - je to omezeno softwarem).
Rozdíl mezi WavePro a zbytkem je ten, že WavePro mají frontend, jehož
vstupní impedanci
lze přepínat mezi 1Mohmem/50ohmy - lze k nim tedy připojit "normální"
pasivní sondy.
DDA/SDA/WafeMaster mají fronted s impedancí 50 ohmů a se speciálními
vstupními konektory.

Co se týče konkrétně řady WavePro, tak ta se vyskytuje ve dvou provedeních:
7xxx a 7xxxA.
Rozdíl mezi nimi je ten, že A řada má WinXP místo Win2k a místo floppy
mechaniky má na čelním panelu USB konektory.

Acquisition system je se základní deskou propojen několika sériovými
1,25Gbps linkami (myslím, že jich
tam je 5) a to přes speciální PCI kartu, takže jej lze teoreticky připojit
k jakémukoli PC s PCI sběrnicí...
Počítač vevnitř lze tedy upgradovat, v defaultní konfiguraci až na
P4/3,2GHz a některým se povedlo stroj osadit
i novějším Intel Core, viz například
http://s-audio.systems/blog/lecroy-upgrade/
Při použití některých desek od Advantechu (např AIMB-581 s LCD driverem)
se lze zbavit závislosti na AGP portu a LCD připojit rovnou do desky....

-mv