Vyreseno: Pretypovani ukazatele struktury na bajt

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Neděle Únor 23 21:34:53 CET 2020

Cely muj program nacita z pameti a zapisuje do pameti.
Pri jednom smeru se zapisuje cela strukruta, cte se ale fragmentovane.
Proto tam litaly ty bajty.
Uvedeny program byl jen jako priklad, cely je mnohem rozsahlejsi.

LK