Vyreseno: Pretypovani ukazatele struktury na bajt

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Únor 23 20:25:12 CET 2020

Sice PICy neumím, ale kouknul jsem do manuálu a mělo by fungovat i
struct hdr_s {
   uint16_t magic;
   uint32_t ident;
}__attribute__((packed))  hdr;
s délkou 6 bytů. Připadá mi to, že je to stejně nějak ohnuté gcc. Tohle
pro vás bude asi lepší, protože z náznaku jak s tím pracujete je vidět,
že nakonec bude záležet i na pořadí položek ve struktuře a nakonec i na
pořadí bytů. Mám takový dojem, že je to Velký Indián a pořadí bude
opačné než v mém výpisu.

Mrazík