elektromobil
Zdenek
zdej na atlas.cz
Neděle Únor 23 08:02:57 CET 2020
No, v některých situacích může být problém rozhodnout, jestli se jedná o křižovatku nebo o nějaký výjezd ze dvora / areálu / pole. Může na to být vázaný konec omezení rychlosti nebo přednost zprava. Řidič to vyřeší podle "citu" a možná i každý jedinec jinak. Ale to počítač?
Jak funguje to vykrývání světel na chodce / cyklisty? Pálí jim to do očí dálkovými, protože nemají levý reflektor?
Z.
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor
Sent: Sunday, February 23, 2020 12:23 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: elektromobil
Konec křižovatkou určitě rozpozná a funguje to velmi dobře, stejně tak
jako výše kritizované automatická regulace světlomentů, jezdí se s tím
pomalu lépe než ve dne, pravé světlo svítí do dálky téměř pořád, když
dojedete auto před vámi, tak se "sklopí" prostředek na úrověň obrysových
světel auta před vámi, když jede auto proti vám tak plynule stahuje na
úroveň předního levého světlometů, takže nikoho neoslňujete, ale vidíte
vždy maximum, hlavně třeba nějakého neosvětleného chodce u pravé
krajnice, na což s tlumenými při 90km/h při jízdě za autem asi těžko
stihnete nějak zareagovat.
Tedy alespoň u mého Passat B8, s dynamic full led světlomety
viz např.: https://www.youtube.com/watch?v=11PbenBRVjk
https://www.youtube.com/watch?v=uHSa80BG3YA
Ale jsou to pouze asistenti, a tak je k tomu potřeba přistupovat, stejně
jako asistent udržování jízdního pruhu, v prudší zatáčce nezatočí, pokud
budou čáry přemalované tak má taky problém.
Libor
Další informace o konferenci Hw-list