OT:Samsung TV

AZe aze na seznam.cz
Sobota Únor 22 09:31:02 CET 2020

Mám u Samsungu 55” rovněž kdysi ne levného hybridní box Tesla TEH-500plus. Super. DVB T2 až 4K, je v tom android, internet Chrome, Youtube, Kodi atd.
Maličká krabička, k dispozici je interních cca 10GB pro záznam videa, ext. 2x USB. Velice jednoduchá instalace i ovládání.
https://www.parabola.cz/clanky/6650/tesla-teh-500-hybridni-dvb-t2-c-box-s-androidem/
aze

From: Miroslav Draxal
Sent: Saturday, February 22, 2020 2:32 AM
To: 'HW-news'
Subject: OT:Samsung TV

Ahoj všichni,

1/ nemáte někdo z vás nějaký přímý kontakt do Samsungu? Jde mi o to, že jsem cca 5 let zpátky pořídil dvě poměrně drahé TV, které byly v té době BVD-T2 Ready. Jenže pak se to trochu změnilo, změnil se kodek, a ony neumí kodek  h.265. Takže najdou rádia v bvdt2, ale tv vysílání ne. Zkoušel jsem pár set top boxů, a to je oproti ergonomie ovládání těch TV opravdu něco strašného. Chtěl jsem si pořídit od Samsungu Evolution Kit 4500, ale v současné době nedostupné. A nikdo z podpory mi neumí říct, jestli ještě budou nebo ne. Tak bych se někde potřeboval zeptat někoho kompetentního ze Samsungu. (neví to ani Alza, CZC atd)

2/ nemáte nějaký typ na multimediální centrum, které má 2 tunery pro dvbt2?

Díky za napsání…. Míra