OT:Samsung TV

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Únor 22 08:41:51 CET 2020

On Sat, 22 Feb 2020, Miroslav Draxal wrote:

> [...]
> cca 5 let zpátky pořídil dvě poměrně drahé TV, které byly v té době BVD-T2
> Ready. Jenže pak se to trochu změnilo, změnil se kodek, a ony neumí kodek
> h.265. Takže najdou rádia v bvdt2, ale tv vysílání ne. Zkoušel jsem pár set
> top boxů, a to je oproti ergonomie ovládání těch TV opravdu něco strašného.
> Chtěl jsem si pořídit od Samsungu Evolution Kit 4500, ale v současné době
> nedostupné. A nikdo z podpory mi neumí říct, jestli ještě budou nebo ne. Tak
> bych se někde potřeboval zeptat někoho kompetentního ze Samsungu. (neví to

Vypada to ze Samsung ma spis zajem prodavat nove TV nez za par tisic
vyborny settop box -

   https://avmania.zive.cz/samsung-evolution-kit--tak-dobry-ze-jej-samsung-nechce-prodat-kazdemu-test

> 2/ nemáte nějaký typ na multimediální centrum, které má 2 tunery pro dvbt2?

Co myslite tim mutimedialni centrum ? Ja nakonec koupil Panasonic
rekorder. Ma dva tunery, nahravani, editaci a takove ty veci. Jen neumi
cestinu (na rozdil od jeho predchudce) . Umi to i cervene tlacitko,
ma to LAN konektor a nejake takove funkce ktere ale nepouzivam, mne
staci si z TV nahrat co chci videt, pak si to nekdy prehrat bez
reklam a pak to zase smazu.

Ted lituju ze jsem koupil i novou TV s DVBT2, protoze diky dvema tunerum
muzu na tom Panasonicu jeden program nahravat a na jiny koukat. Je mozne
koukat i na jiny program z daneho multiplexu, takze pokud nahravam dva
programy soucasne ze dvou multiplexu, koukat muzu jeste na jine programy
z tech dvou multiplexu.