tvorba stranky - potrebujem nakopnut

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Pátek Únor 21 19:37:23 CET 2020

Daniel Valuch <balu na k-net.fr> [2020-02-21 17:32:07]:

Idealni by bylo napsat ucel te stranky, podle toho jde lepe navrhnout
optimalni reseni.

> Rad by som vytvoril uplne obycajny staticky dokument, kde bude hlavicka a
> menu na lavej strane. Ked kliknem na polozku v menu, zobrazi sa mi prislusna
> stranka. Nieco ako toto https://www.w3schools.com/css/css_navbar.asp ale
> uplne v najjednoduchsej forme.

Pokud to neni nejaka forma mentalniho cviceni, tak bych se podival na staticke
generatory[1], kdyz uz to ma byt staticke.  Hugo[2] je celkem fajn, ma celkem
hodne temat[3] a nektere minimalni[4] jsou dobry zaklad, inspirace.

> Naposledy som to robil pred 20 rokmi a vtedy sa este pouzivali ramce
> (frames). Tie su uz zastarale a zevraj sa pouziva css. Tak som si nasiel ako
> sa robi menu a to mi funguje.

Pokud se tim clovek nezivi, tak to vetsinou dopadne tak, ze tyto veci "from
scratch" funguji dobre do te doby, dokud to nekdo nevyzkousi na jine
platforme, prohlizeci, rozliseni atd. Pokud to ma vypadat vsude dobre, tak na
to clovek musi dopredu myslet[5] a testovat[6].

1. https://github.com/myles/awesome-static-generators
2. https://gohugo.io
3. https://themes.gohugo.io/
4. https://themes.gohugo.io/theme/hugo-book/