tvorba stranky - potrebujem nakopnut

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Únor 21 17:32:07 CET 2020

Zdravim osadenstvo,

na stare kolena som sa podujal vytvorit web stranku, ale nejak som sa
zasekol na modernych technologiach :-)

Rad by som vytvoril uplne obycajny staticky dokument, kde bude hlavicka
a menu na lavej strane. Ked kliknem na polozku v menu, zobrazi sa mi
prislusna stranka. Nieco ako toto
https://www.w3schools.com/css/css_navbar.asp ale uplne v najjednoduchsej
forme.

Naposledy som to robil pred 20 rokmi a vtedy sa este pouzivali ramce
(frames). Tie su uz zastarale a zevraj sa pouziva css. Tak som si nasiel
ako sa robi menu a to mi funguje. Som ale zaseknuty na tom ako sa
zobrazi obsah kazdej kliknutej stranky v okne napravo. Ked sa to robilo
ramcami tak som mal jeden hlavny html subor, potom dalsi s menu a dalsie
s obsahom.

Pozeral som si zdrojove kody niekolkych stranok a skoro mam pocit, ze
kazda polozka v menu je jeden html subor vratane menu. Je moje
pochopenie spravne? Ked budem chcet pridat polozku do menu musim
editovat vsetkych n html suborov? Pride mi to ako velmi nepravdepodobne,
skor neviem ako na to :-)

Nema niekto tip na dobry tutorial?

b.