Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pátek Únor 21 08:40:05 CET 2020

No u nas, tak ako pochovali DVB-T, tak pochovali aj HbbTV. Myslim, ze ho ma
kazdy vypnute, lebo sluzi iba na distribuciu dalsej naloze reklamy. Aspon
co som kedysi skusal...

Slavo T.