Re: elektromobil

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Únor 20 12:31:09 CET 2020

Tak to zdražení nabíjení muselo jednou zákonitě přijít. Je to vlastně jen odstranění populistických dotací a nastolení reálných cen.
Tak jako jednou přijde zrušení výhod jako parkování v Praze nebo používání dálnic zdarma. Čím víc lidí se na to chytí, tím dříve to přijde.

Jinak mne upřímně štve, když z mých daní stát rozdává dotace na nákup elektromobilu a obchodní řetězec preferuje část zákazníků tím, že jim umožní zdarma nabíjet, zatímco jiným zákazníkům benzín zdarma nedá...
Z.

> Od: "Tomas Urbanek" <turbyho na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 20.02.2020 12:14
> Předmět: Re: elektromobil

 Mnohem dulezitejsi bude, jestli budeme mit za 10-30 let zakladni energie za cenu, kterou budeme schopni zaplatit diky ruznym politickym zasahum v evrope. A k tomu by bylo zrejme treba smerovat energii do vyvoje modularnich jadernych elektraren za rozumnou cenu a nebo konecne dobastlit nejaky ten "tokamak" :) A mozna by se i ta elektromobilita pak jevila mnohem pritazliveji nez dnes - zejmena po nedavnem naprosto silenem zdrazeni nabijeni.