elektromobil

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 20 10:50:10 CET 2020

> 1) Nejvetsi "subjektivni" pocet nehod v okoli meho bydliste je na
> parkovisti u Kauflandu. Je jedno, ze jsou to plechy. Dneska proste ridi
> kazdy, protoze musi. Druhy takovy priklad, kde mne muze prasknout zilka,
> je Lidl. Vsechno jsou to nevyjezdeni ridici, se strasnyma reflexama,
> vesmes stari dedci. Jenze taky budeme stari dedci. Cim vic systemu bude
> mezi potencialne nebezpecnou veci, jako je auto a starym dedkem, tim
> lip. Vypravet neco o tom, ze lidi nemaj ridit, je kravina.

tak to si myslite vy, ze to je kravina...argumentacne stejna jako, ze
kazdy clovek by mel mit pilotni prukaz....moje zena neridi a funguje
naprosto normalne...dokonce delala praci kde se ridicak predpoklada

> 2) Dalsi mista jsou "nove" kruhove objezdy. V okamziku, kdy u naseho
> jednoho nakupaku predelali krizovatku na mini-kruhak, vzrostl pocet
> nehod nekolikanasobne. Lidi kruhaky neumej. K tomu bych mel vlastni
> rant, a to je ten, ze by kruhaky nemely mit nikdy dva paralelni pruhy,
> ale vzdy by mely byt "spiralovite", tj. venkovni pruh me vyvede na
> pristim vyjezdu ven, vnitrni vede na dalsi sjezdy.

Co by melo nebo nemelo byt a co je lepsi je zbytecne resit....mel
byste ovladat vozidlo tak, abyste byl schopen ridit na aktualnich
silnicich. Jestli nekdo neumi jezdit na kruhaci nema mit ridicak
(jenze to by na silnicich museli stat policajti jako stavali a rovnou
stipat ridicaky).

> 3) Pocet mrtvych samozrejme klesa. Jsme pod urovni 80. let, kdy jezdilo
> nekolikanasobne mene aut, provoz se nedal vubec srovnat.
> https://www.bezpecnecesty.cz/cz/bezpecna-jizda-v-aute/statistiky/statistiky-cr

tohle je fakt vtipny...vite proc se ten graf tak krasne zlamal dolu po
roce 2008? tak si to zjistete!! policajti museli nejak zduvodnit, ze
funguje bodovej system a ze se fakt snazi a ze si ty penize zaslouzi

> 4) Dunning-Krugera jsem uz citoval. Vetsina lidi si mysli, ze jsou
> nadprumerni.
pokud je to narazka primo na mne tak ano...ciste statisticky z
hlediska treba pojistovny jsem nadprumerny ridic

RV