elektromobil

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 20 10:25:51 CET 2020

No ved som jasne povedal ze "autonomne" je hlupost.

A som snad aj to povedal, aj ked mozno nie dostatocne jednoznacne, ze zacat
treba budovanim infrastruktury - t.j. standardizovana komunikacia medzi
cestou a vozidlom (vratane navigacie - pouzivat GNSS inak ako sekundarne
je tiez samozrejme blbost) a medzi vozidlami.

wek