elektromobil

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Únor 20 10:10:20 CET 2020

Jsou i chutnější značky. :-))) http://www.policie-cr.cz/produkty_foto/produkt-1189508609.jpg
Myslím ovšem, že celá tahle debata je velmi málo futuristická. Přeci pro všechny zúčastněné výrobce technologií je daleko jednodušší udělat "chytré značky" jejichž součástí bude jednoduchá IoT věc, která bude informaci z té značky autům vysílat zcela přesně, než se mořit s ultrasložitými systémy rozpoznání obrazu, které by to detekovaly se spoustou chyb.

Já osobně si myslím, že k plné autonomii aut se bude přecházet postupně na speciálně technologicky i právně vybavených silničních koridorech. Asi tak, jako se budují železniční vysokorychlostní koridory, tak se IMHO budou budovat silniční, kde bude autonomním autům povolena plná autonomie, kdežto na ostatních cestách to bude nějak omezeno (byť třeba jen legislativně "když na téhle silnici pustíš autořidiče, neseš veškerou zodpovědnost a pojišťovna Ti nic nedá").

Jakub Šerých