elektromobil

Ales Prochaska prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Únor 20 10:10:05 CET 2020

Mně mobil fotí dobře :-) Všechno co potřebuju vyfotit z dokumentačních
důvodů zvládne ve vyhovující kvalitě. Umělecké fotky nedělám a na
focení produktů si stejně najmeme fotografa :-)

Vlaky imho už nejsou pokrok. Pokrok je individuální doprava a její
výhody chtějí využívat i lidé, které nebaví řízení, neumějí nebo
nemůžou řídit nebo se jen bojí a ti všichni vytvářejí tlak na to, aby
jednou byla i individuální doprava automatizovaná.

Aleš Procháska