elektromobil

Čtvrtek Únor 20 09:42:44 CET 2020

A to máte omezení rychlosti + konec omezení rychlosti. Kamera v autě
(nebo počítač, co vyhodnocuje obraz) je citlivá na červenou. Taková
šedivá nenápadná značka.

Pěší zóna = zákaz vjezdu. Modrá značka, ale vlastně zákazová.

V každé zemi jsou značky trochu jiné.

Značení dělají lidé pro lidi, živý řidič si to nakonec nějak přebere.

P.K.