elektromobil

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 20 09:36:50 CET 2020

Zaklad je, ze informacny system bude mat  data aktualne.
Ked chcete niekam postavit novu znacku (hoci docasnu), je potrebne poziadat policiu o suhlas
a to vopred. Takze casu na zadanie do systemu je dost. Ak sa tam postavi znacka
lebo tam je aktualne nehoda, auto sa to dozvie ihned napr. z Waze.
Ak ju nevidno, auto si poradi z inych zdrojov.
Nie je to nic  nerealne ale chce to este hodne casu.
A plne automatizovana premavka bude musiet byt aj tak riadena centralne,
tu nic ine fungovat nebude.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: 20. februára 2020 9:30
To: HW-news
Subject: Re: elektromobil

Auto, stejně jako řidič, se musí řídit značkou na silnici. Navigace mi taky často tvrdí, že je tam povolená jiná rychlost, než ve skutečnosti.

Akorát ty značky jsou tam často dvě, typicky 40 a hned vedle 30 s dodatkovou tabulkou nad 3,5 tuny, pak někdy bývá namalovaná i na silnici. Dodatková tabulka je menší = hůř čitelná. A někdy přímo zmatečná, u školy je běžně několika řádková a je tam rozpis v kolik hodin platí, ve který den, člověk aby si na to zastavil a půl minuty studoval, co vlastně platí...

P.K.