elektromobil

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 20 09:10:55 CET 2020

To urcite nie,
Zakladom pokrocilych technologii je interakcia s GPS, digitalnymi mapami
aktualnym stavom premavky ako je napr Waze a urcite aj dalsie zdroje
Auto sa tak rozhodne na zaklade viacerych informacii a nie iba zoskrabanej znacky
Prikladom je natacanie svetiel do zakruty. Su ovladane okrem ineho aj na zaklade
polohy a smeru jazdy.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: 20. februára 2020 8:50
To: HW-news
Subject: Re: elektromobil

Bude to určitě jinak, než teď. Dovedu si představit, že se tím i leccos zkomplikuje, někdo zlomyslně sloupne ze značky číslici a auta začnou poslušně dodržovat zákaz vjezdu vozidlům těžším než 0.0 tuny.
Ale zase si určitě umím představit značky umístěné formálně správně kdy je jednoznačně algoritmicky rozpoznatelné kam která patří, s nimiž se bude umělá inteligence první generace schopná vypořádat. To je zase něco s čím by mohl mít člověk problém, ale umělá inteligence si bude pořád dokola projíždět gramatiku dopravního značení (popsanou v silničním zákoně pomocí BNF) a odvodí si z toho co potřebuje :-)

Aleš Procháska