Re: OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Únor 19 20:18:06 CET 2020

Rant: Lidi chteji mit vsechno jednoduche, ale zaroven plne ficur, ktere
ale nejsou ochotni si ani zkonfigurovat. Nechate si neco "by default"?
Nenastavite si hesla jina nez od vyrobce? No tak holt mate takovou
security, jakou jste si koupili a zaplatili a nakonfigurovali. Nekoupili
jste si "Rubin", kde jste behali cvakat cudliky. Koupili jste si
komplikovany, slozity linuxovy pocitac, ktery shodou okolnosti umi
ukazovat obraz. A ocekavate, ze bude "magicky" delat jen to, co si
_myslite_, ze by to melo delat? Nezni to absurdne?
J.