elektromobil

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Únor 19 19:13:14 CET 2020

Pěkně řečeno do chvíle, než budu účastníkem té havárie já a je jedno jestli jako jezdec nebo náhodný kolemjdoucí.
Ono kdyby to fungovalo tak bezvadně a bezchybně, jak se někteří snaží především u Tesly tvrdit, tak už to dávno má veškerá velká konkurence minimálně u svých vlajkových lodí - S classe, 7er, A8. Bohužel situace je taková, že i u Tesly je to spíš alfa verze než cokoliv jinýho a je naprostý šílenství, že Tesla dovolí, aby se takoví alfa testeři pohybovali v běžným provozu a na ten systém spolíhali jako na naprosto bezpečný.