OT: Chytré televizory Samsung posílají screenshoty kamsi na server:

David Belohrad david na belohrad.ch
Středa Únor 19 16:11:50 CET 2020

Neni to ani k zasmani. Moje prihoda s televizorem samsung:

deti maji v pokojicku. ta vec se chova 'by default' jako wifi access
point, takze se na ni da spojit z telefonu, a pak staci odkliknout na
televizi 'ok' a obraz z telefonu se objevi na obrazovce.

bydlim v panelaku, kolem me je asi 30 dalsich siti a miliarda
telefonu. a tak jednou vejdu ke klukum do pokojicku a jenom mrkam na
bednu, ve ktere si to rozdavaji dva chlapi. jsem myslel, ze kluci si to
nekde nasli, tak jsem po nich zacal trochu rvat. ale nakonec vyslo
najevo, ze se na televizi objevila hlaska, ze nejaky telefon zada o spojeni s
obrazovkou, a jeden z mych drahych to odkliknul, aby se toho zbavil.
Tak se proste podivali na to, co zajima souseda.

Televizi jsem vypnul, rozsrouboval a vyhodil jsem z tama wifi
modul. zapojil jsem ji pres kabel.

ale od priste - samsung nesmi ke me do baraku.

d.