elektromobil

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Únor 19 14:53:43 CET 2020

Dobry den,

ja nevidim zadny zasadni problem.

Pokud se vam dnes stane, ze vam praskne pneumatika a zabijete nekoho v
protismeru, tak se take resi mira zavineni.

Tj. do jake miry kdo za to odpovida, jestli vy jako ridic, provozovatel,
spravce komunikace a nebo i vyrobce pneumatiky.

Pokud havaruje samoriditelne auto, tak se to bude resit podobne.

Pro zajimavost:

https://en.wikipedia.org/wiki/Takata_Corporation

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.cz/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158