elektromobil

Ales Prochaska prochaska na divesoft.cz
Středa Únor 19 14:07:57 CET 2020

Podle mě je značný kus problému v tom, že si výrobci vzali moc velké
sousto. Snaží se dělat auta pro hipstery pro které je fyzické řízení
auta něco nevýslovně odporného, zatímco normálnímu člověku (=mně) by
stačilo auto, které bezpečně zastaví na kraji dálnice, když řidič
usne. Už to by vyřešilo nějakých deset procent dálničních nehod a pak
by se mohlo pokračovat dál :-)

Aleš Procháska