elektromobil
Jan Waclawek
konfera na efton.sk
Středa Únor 19 13:47:50 CET 2020
Presne tak: tie samoriadiace auta musia mat urcitu uroven automatizacie,
inteligencie, musia mat majaky a odpovedace, s predvidatelnou a
regulovanou premavkou.
To, co sa teraz prezentuje ako samoriadiace auta, su znova len smiesne
pokusu nahradit cloveka 1:1, to je cista blbost. Ved to tu tym robotikom
vravim uz roky.
Zdrogovany sofer je problem aj dnes, rieseny legislativne; macka ma proste
smolu (viacmenej tiez rovnako ako dnes).
wek
>neporovnatelne
>
>ve vzduchu jsou z 99.99% stroje, ktere maji urcitou uroven automatizace, inteligence, maji majaky, odpovidace, ... a jejich provoz je predvidatelny a z 99.99% nejak regulovan
>
>Na zemi nemate moznost vedet jak se zachova zdrogovany sofer, zatoulana kocka, ...
>
>
>jg
>
>-----Original Message-----
>
>V tom možná nemáte úplně pravdu. Svěřili. Porovnejte si jen, kolik automatiky, mnohdy neovlivnitelné pilotem je v letadlech. Dost často to ani bez ní vůbec nejde. Prostě je to nad lidské síly, co do přesnosti a rychlosti. Nebudeme proto létat letadlem?
>
>Martin Záruba
>
>Dne 19.2.2020 v 13:20 Pavel Kadečka napsal(a):
>> Samořiditelnost je další věc s nejistou budoucností. Není to technicky
>> zdaleka tak dokonalé, jak nám tvrdí, vemte si jaký problém je s
>> pitomou couvací kamerou, když se čočka zamaže blátem. Mnohem větší
>> problém ale bude odpovědnost za škody / zdraví / životy, pokud se něco
>> stane (a ono už se stalo).
>>
>> Svěřili byste svůj život nějakému stroji? Když víte, jak "spolehlivě"
>> technika funguje?
>>
>> P.K.
>>
>> st 19. 2. 2020 v 11:51 odesílatel Jan Waclawek <konfera at efton.sk> napsal:
>>> Pochopitelne, samoriaditelnost aut by bola aj v tejto veci vyhoda.
>>> Ale to chce mysliet trocha vo vacsom nez len na vlastnom dvorceku.
Další informace o konferenci Hw-list