elektromobil
Pavel Kadečka
pavel.kadecka na gmail.com
Středa Únor 19 10:45:07 CET 2020
Vyměnitelnou baterii měla už Tesla, na netu je video. Upustili od toho.
Problém je, že každé auto je jiné, jinak velké a baterie a věci kolem jsou
součástí know how.
P.K.
Dne st 19. 2. 2020 9:47 uživatel Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal:
> Samozrejme ze to je jedine rozumne riesenie, ak by malo ist o elektromobily
> (co je samozrejme otazne, ci ma ist o elektromobily). Nejake blaboly o
> radikalne lepsich baterkach zalozene na extrapolacii relativne nahodneho
> vyvoja poslednych rokov apod. patria do "technickej" rubriky bulvaru a nie
> na technicke forum.
>
> Ako je to vlastne ludom, rozumne riesenia samozrejme existuju a samozrejme
> sa uz neujali.
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place_(company)
> https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Fluence_Z.E.
>
> wek
>
>
> ----- Original Message ---------------
> >Kdyby se automobilky dokázaly dohodnout na jednotném bloku akumulátorů,
> >který by byl záměnný, tak by šel vyměňovat jako ty bomby. Klidně dva
> >paralelní bloky v autě, což by mimo jiné eliminovalo možnost, že při
> >poruše článku bude auto okamžitě nepojízdné. Na "pumpě" přehodím šuple
> >a jedu dál .... V bloku samozřejmě obvod s počítáním cyklů a měřením
> >energie. Podle toho by se dala škálovat i cena za "natankování".
> >Pak by začaly dávat elektromobily o dost větší smysl.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200219/11900c86/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list