elektromobil

AZe aze na seznam.cz
Středa Únor 19 09:58:35 CET 2020

Správná cesta je ke každému autu vozík s generátorem dřevoplynu. To je to správné zelené bioeko.
Žádné “došel mi benzín, přivezte mi někdo kanystr”, ale mmt, odskočím si do lesa na roští.
aze

From: Jaroslav Kotlaba
Sent: Wednesday, February 19, 2020 8:35 AM
To: HW-news
Subject: Re: elektromobil

IMHO dobíjení jedné baterky z druhé asi není ten správný postup, možná lepší by bylo tu přívěsnou baterku připojit k té v autě, aby se celková kapacita zvýšila. Bylo by to furt nouzové řešení, něco jako "trčím na D1 na padesátém kilometru ve směru na Brno, došel mi benzín, přivezte mi někdo kanystr".
Co bude s e-mobily, jestli po mnoha dalších vylepšení se to ukáže jako životaschopné nebo jako něco ve stylu "tak tudy ne, přátelé" ukáže budoucnost. Zatím to vidím jako návod, jak se drbat levou rukou za pravým uchem. Taky to jde.
Na dnešním
https://neviditelnypes.lidovky.cz/
je pokračování včerejšího článku co jsem sem na něj dával odkaz.

---------- Původní e-mail ----------