Re: Pomoc s kódováním

Středa Únor 19 08:57:56 CET 2020

Co s tím chceš dělat? Třeba to nějak překódovat, abys to mohl Notepadu
vnutit jako text a tam se ti to zobrazilo jako anglicky pokud by to bylo
kódování ASCII a rusky , aby to šlo přečíst (případně to tam ručně přepsat
na češtinu) nebo je to k nějakému zařízení co si to dál zpracovává?
Pokud B je správně, je v tom zařízení kódová tabulka, aby umělo i česky?

Kdysi jsem si pohrál s něčím trochu podobným při převodu výkresů pořízených
ve starém AutoCADu pro MS DOS, tam se čeština musela zadávat jako "%%
trojmístné číslo" do nového pod Windows kde byla čeština jako Unicodes.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Halen na seznam.cz
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 19. 2. 2020 8:13:50
Předmět: Pomoc s kódováním
"
Ahoj ve spolek,

překládám v jednom zařízení text (v binárce) a potřebuji pomoci s kódováním.
Zařízení jsem přeložil do češtiny pomocí externího souboru s jazykem,
bohužel tohle je zakódováno uvnitř binárky. Chtěl bych tam dostat text:
Česky nebo Čeština. V nejhorším to tam napíšu jako Czech nebo Cesky. Vůbec
nechápu, co by to mohlo být za kódování.

"