Pomoc s kódováním

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Středa Únor 19 08:13:26 CET 2020

Ahoj ve spolek,

překládám v jednom zařízení text (v binárce) a potřebuji pomoci s kódováním.
Zařízení jsem přeložil do češtiny pomocí externího souboru s jazykem,
bohužel tohle je zakódováno uvnitř binárky. Chtěl bych tam dostat text:
Česky nebo Čeština. V nejhorším to tam napíšu jako Czech nebo Cesky. Vůbec
nechápu, co by to mohlo být za kódování.

Text je zobrazen: Русский

Russkiy

a v binárce text odpovídá: A7B2 A7E5 A7E3 A7E3 A7DC A7DA A7DB

Zkusil jsem různé kódování a nejblíže tomu je japonský systém kódování Shift
-JIS. A7 je evidentně prefix...

Anglický text je zapsán normálně Ascii znakama.

Pomohl byste někdo?

Díky Honza