elektromobil

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Únor 18 20:00:04 CET 2020

Spíš vidím jednu obrovskou další výhodu. Denodeně jezdím max. nekolik
desítek kilometru do práce. K tomuto účelu mě stačí malá kapacita (auto je
lehké) Dvakrát do roka jedu delší cestu tak si půjčím přívěs a po cestě ho
klidně mohu několikrát i vyměnit. Celý rok nemusí kapacita ležet a jen ji
vozit, ale přitom mohu se stejným autem jet někam dále.

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/