elektromobil
Jiri LINHART
hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Únor 18 20:00:04 CET 2020
Spíš vidím jednu obrovskou další výhodu. Denodeně jezdím max. nekolik
desítek kilometru do práce. K tomuto účelu mě stačí malá kapacita (auto je
lehké) Dvakrát do roka jedu delší cestu tak si půjčím přívěs a po cestě ho
klidně mohu několikrát i vyměnit. Celý rok nemusí kapacita ležet a jen ji
vozit, ale přitom mohu se stejným autem jet někam dále.
JL
Dne Tue, 18 Feb 2020 19:51:43 +0100 Jaroslav Kotlaba
<kotlaba.hw na seznam.cz> napsal(a):
> Tohle by IMHO mělo větší smysl než koncepce, že by e-mobil přijel k
> pumpě -
> tedy k e-výměně a vyměnil by si kaslík s baterkami za jiný - nabitý. A
> všechny e-mobily by měly stejné kaslíky.
> https://neviditelnypes.lidovky.cz/doupe/samanovo-doupe-o-te-elektrodebilite.
> A200214_170226_p_doupe_wag
>
>
>
>
>
> ---------- Původní e-mail ----------
> Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 18. 2. 2020 18:52:04
> Předmět: elektromobil
> "Tohle je myslím pecka v oblasti elektromobility:
>
> https://vtm.zive.cz/clanky/dojezd-elektromobilu-muze-zvysit-vozik-s-vetsi-
> baterii-francouzi-to-mysli-uplne-vazne-a-uz-ho-vyrabeji/sc-870-a-202469/
> default.aspx
>
> "
--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/
Další informace o konferenci Hw-list