Re: Koupě lepšího osciloskopu

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Úterý Únor 18 18:52:23 CET 2020

Pravdepodobne sa jedna o SW options ktore som na nom nahodene.

Pre informaciu, Mam tento osciloskop ako WaveMaster 8500 verziu (tj nie
DDA) a je celkom fajn az na:

1. naozaj sumi, sirka pasma sa prejavi

2. Interny platnovy HDD (40gb, PATA, ), da sa vymenit za paralelne SSD
alebo SSD s redukciou.

3. procesor nejake pentium III ~700MHz

4. startuje to doslova niekolko minut (5-10). Myslim ze to flashuje
FPGAcka pri starte.

5. vstupy pochopitelne iba 50 OHM, bez aktivnych sond si clovek moc
srandy neuzije. Aktivne sondy stoja nie celkom najmenej (proste vela).

6. BNC/SMA 50ohm len s redukciou

7. Aktivne sondy maju pochopitelne obmedzeny rozkmit vstupneho napatia.
Potom je mozne este kupit AP-1M redukciu ale aj to je vsetko len nie lacne.

Ked clovek nepotrebuje tuto sirku pasma tak to doslova neodporucam.
Komedia je ze na bezne bastlenie je aj Rigol/Siglent vyrazne uzitocnejsi.