prve dojmy zo Zenitu

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Úterý Únor 18 16:30:27 CET 2020

Ten seznam otázek mohl být ze slušnosti aspoň opatřen odkazem na Danykovy stránky kde mají původ – jsou to otázky které mu pokládaly „lamy“ když začal publikovat své konstrukce

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Sunday, February 16, 2020 12:36 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: prve dojmy zo Zenitu

Chybička se vloudila. Tenhle odkaz jsem tam chtěl dát:
http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=28762

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz<mailto:kotlaba.hw na seznam.cz>>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz<mailto:hw-list na list.hw.cz>>
Datum: 15. 2. 2020 8:50:14
Předmět: Re: prve dojmy zo Zenitu

Přiznám se, že jsem na ty baterky chvilku zíral, než mi došlo, oč tam běží :-(.
Dnes jsem hledal něco jiného a náhodou jsem padnul na tuhle diskusi. Taky výživné: