[Mech] Doporucte barvy

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 18 11:16:53 CET 2020

Divam se na objednavku:

HAE 30 RAL 1015 (slonova kost - polomat) 3kg
HAE 34 RAL 9016 (bila leskla) 3kg
CL 07 - odmastovac

tohle jsou vrchni natery...natiral jsem je na ty stavajici PUR

Bavil jsem se o tech vodoureditelnych barvach s tim kamaradem, ze
hodne lidi nad nima ohrnuje nos....rikal, ze to uz tak davno neni jen,
ze jsou velke naroky na jejich vyrobu. Pokud napriklad bezny syntak,
epoxid nebo PUR obsahuji 10-15 slozek tak u vodou reditelnych je to
skoro jednou tolik - tzn. jednak to ma vliv na cenu, druhak drazsi
vyvoj a tretak je slozitejsi delat laborace s ruznymi plnivy nebo
michanim.

Mimochodem ted stehoval fabriku z Veseli n/Luz sem do CB...nevim jak
to planuje zda bude mit zase podnikovou prodejnu primo ve fabrice, ale
sidli na vypadovce na Krumlov co byl byvaly areal Sexta (mimourovnova
krizovatka s odbockou na Homole a Kremzi)

RV