OT: Modre chladici boxy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 17 20:34:00 CET 2020

Zdravim

koupil jsem takove modre chladici boxy co se namrazi a pak nejakou dobu
chladi.

Uz od nakupu se v tom delaji takove boule. Zkousel jsem to poradne
protrepat v rozmrzlem stavu ale pomaha to jen castecne. Ted se mi jeden
z nich pri namrazovani vyboulil poradne a pri rozmrazovani jeste vic
az se uplne roztrhl.

Nevite co je uvnitr ? Na obalu pisou non-toxic, muzu to vylit do odpadu?

Jak predejit tomu vybouleni ? Proc se to deje ? Koupil jsem nejake vadne
nebo je to bezna vlastnost ?