ZENIT v elektronike 2020

balu balu na k-net.fr
Neděle Únor 16 13:32:02 CET 2020

fuha, ze pozdravujem a Martina chcem ho pochvalit, za to ze siri dobre
meno :-) Vsetci, co sa na tom podielame sme radi, ak sutaz zanechava
nejaku stopu a chalani si to vzdy uziju a nieco nove sa naucia.

Verim, ze nam na oplatku bude zase on vediet neskor, ked uz bude
pracovat, alebo niekde brigadovat, pomoct organizovat sutaz pre
nasledovnikov v dalsich rocnikoch.

d.v.