unpredictable random number -> Re: Vykonova strata diod

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 15 18:22:17 CET 2020

Asi ano, píšou analogový zdroj šumu a dokonce dva. Pak nějaký
postprocesing, takže můžete jen doufat, že je to uděláno dobře. Zřejmě
se využívá nestability řetězových oscilátorů nebo jak je to česky.
Prostě takový ten kroužek z lichého počtu invertorů co kmitá na dost
velkém kmitočtu a tak fáze courá poměrně divoce, udělá se z toho XOR a
náhoda je na světě. Prostě to funguje a asi na to mají i nějaký
certifikát, že to splňuje jakási kritéria, která stejně nechápu.

Mrazík