ZENIT v elektronike 2020

balu balu na k-net.fr
Sobota Únor 15 14:16:44 CET 2020

myslim, ze to bol Marian, alebo Peter, kto to vymyslel.

Nasi si DA prevodnik stavali sami. Musim povedat, ze som trochu podcenil
internet. V zadani mali prevodnik 5 bitov alebo viacej, mi to nedoslo ze
som mal trvat na 5 bitov presne. Youtubovych videi s 8-bitovymi R-2R
prevodnikmi je vela, keby sme zadali iny pocet bitov museli by trochu
viac rozmyslat ako to funguje :-)