Re: Zajímavé chování rychlovarné plotýnky

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 14 16:36:20 CET 2020

take cca 8let komplet barak, vcetne HDO pres 3x 3f chranic. tak je to
nejak rozdeleny mezi vsechny. spotrebice prumer stari 10-15let. jako
benefit se ukazalo zapojeni zasuvky pro wifi router spolecne s okruhem
pro bojler. ten zacal protejkat, ale protoze je daleko ve sklepe, tak se
na to neprislo. rodina mi nahlasila, nejde internet. poprve slo chranic
nahodit a druhej den uz ne. voda tekla z bojleru jako z kohoutku. takze
u me chranic jedine dobre :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65