hw: srduino senzor DHT22/AM2302, nefukcni ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Únor 14 10:46:51 CET 2020

Ahoj,

Vzhledem k tomu, že je uvnitř čidla procesor  STM8S103F3P6. tak bude asi
problém s ním. Zkus ještě jestli ti to nebude komunikovat po i2c
sběrnici. Staré DHT22 uměly jenom onewire, ty novější umí i i2c.
Každopádně DHT22 a 11 jsou asi nejhorší čidla na měření teploty a
vlhkosti, jaké existují. Je lepší použín něco jako Si7021, apod.
Vnitřek DHT22 je vidět tady:
http://xanadu.khnet.info/images/meteo/dht22b31.jpg

--
Aleš Filip