Kicad - konektor

Středa Únor 12 13:46:44 CET 2020

Ja jsem mel dojem, ze diry jsou prokovene uplne vsechny, ze se to dela nejakou
silenou chemii globalne po cele desce, a neprokovene je jenom frezovani obrysu
delane az uplne na konec.

Ale ono to asi neni uplne takhle :-)

Hledejte "plated slots / edges"

https://support.jlcpcb.com/article/68-instructions-for-ordering