prve dojmy zo Zenitu

Středa Únor 12 13:36:26 CET 2020

Ja nejsem takovy pesimista. Nejspis se s takovouhle ulohou vubec nikdy nepotkal,
zato odpory i kondiky skladali mnohokrat, takze okamzity zkrat v mysleni, navic
stres ze souteze, a nestesti je na svete. Proste najednou to tam videl, predchozi
otazky byly taky tak lehke, neco vynasobit, vydelit... A navic vysledek vysel pekny
a tedy uveritelny (tedy samozrejme kdyz bych vysel z predpokladu, ze to neni
totalni kravina).
Je mi ho spis lito. Jako jo, taky muze byt o sve pravde nezvartne presvedceny, tak
to pak je jina, v tom pripade panbu s nami. Na treti stranu, zda se mi, ze to
ukazuje na to, ze sice ma nejake znalosti, ale nespojuje se mu to do celkoveho
porozumeni, protoze to by si pak tuhle blbost sam zdementoval. Mozna kdybychom se
ho zeptali, tak by neumel odpovedet _proc_ se odpory skladaji takhle a kondenzatory
onakhle.

Kazdopadne je skvele, ze se takovehle akce poradaji!

D.O.