Logicky analyzator na USB, rychlost samplovani

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Únor 12 13:30:15 CET 2020

Dobry den,

resil jsem ted podobny problem. Stare EKG na RS-232 pripojene RS-232
kabelem k PC s Win 8.1 fungovalo skvele.
Na novem pocitaci s originalnim kabelem na USB (pouziva FTDI) se
objevovali diry v grafu a obcas zobrazovala chyba komunikace.
Technicka podpora mi poradila, ze u FTDI ovladace jde nastavit
latence. Vychozi hodna byla 16 ms, na jejich doporuceni jsem dal 3 ms
a problem se vyresil.

Nevim, jak u Vaseho analyzatoru, ale treba pujde nastavit neco podobneho.