Re: OT: GSM opakovač.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 11 22:59:09 CET 2020

Myslím, že operátorům nejvíce vadí právě laické ( lajdácké ) instalace, kde
to kmitá a zahltí to vstup.
 BFU z Horní Dolní si to koupí v drogerii (jak jsem s údivem zjistil již za
mrzký peníz ) , namontuje a ani netuší, jak se to chová a že to možná píská.
Operátoři používají repeatery, které jsou většinou úzkopásmové pro jeden (
nebo skupinu) kanálů.
Ty širokopásmové určitě nějaký ten šum produkují, nicméně zatím je trend,
že jich ubývá s tím, jak se občas někde nějaká ta BTS ( nebo nanoBTS)
postaví a dokreje se hluché místo
A hodně se vyřešilo pokrytí i "svapem" kdy se mobilní sítě T-mobile a O2
spojily ( sloučily ).