prve dojmy zo Zenitu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 11 22:47:13 CET 2020

Myslim, ze sa ked otazka znie "rozsah nameranych hodnot", tak sa tym mysli
odpoved v duchu 9.999970V..10.000030V.

Ale to podla mna nie je spravna odpoved, lebo nie je udana pociatocna
presnost, a aj kebyze ticho predpokladame, ze je nekonecne dobra, nie je
udany cas, po ktorom sa meranie uskutocni - nikde nie je povedane, ze sa
bude merat presne o rok. Ak bude "dostatocne dlhy cas" povedzme milion
rokov, tak odpoved bude 7 az 13 voltov.

Ale je pravda, ze je to aj moja chyba, lebo som zadania dostal na
skontrolovanie a vykaslal som sa na to precitat si ich (pretoze som
venoval vela casu a energie opluvavaniu komplexneho projektu).

wek