Vykonova strata diod

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 11 19:43:48 CET 2020

A k čemu. Tepelnou vodivost mědi najdete na Wikipedii, včetně vzorečku
pro výpočet, chladič jsem odhadl podle údajů gme.cz. Stejně je to
střelba od boku, bude to záležet na tom jak je to zakrytováno atd. Spíš
šlo o to, zda jsou vývody vůbec schopny to teplo odvést. Pro diody do 3A
asi ano a pro větší proudy už stejně musíte použít diodu v pouzdru pro
montáž na chladič (a samozřejmě ten chladič).

Mrazík