prve dojmy zo Zenitu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 11 15:23:22 CET 2020

A vadi Ti na tom ta numericka chyba, ked na konci zaokruhlil a ani to
nenaznacil, alebo to, ze to je principialne zle?

Ale vazne, toto je celkom dobry priklad na to, ze sa detom vlievaju veci do
hlavy bez toho, aby mali moznost si to osahat. Toto by neurobil nikto, kto
sa v detstve hral s 4.5V baterkou (a ziarovkou atd.), ale taka uz dnes
prakticky neexistuje. Nehovoriac o tom, ze toto sa ma ucit *prakticky* uz
na zakladnej skole, nieto na priemyslovke/ucnovke. Hovorime tu o
najzakladnejsich prejavoch hlbokej krizy skolstva, ktoru prave zazivame.

Kde sa to kona?

wek