Re: OT: GSM opakovač.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 10 20:27:32 CET 2020

No ono je to uz par let, ty ceny hodne spadly.
Mez mereni te separace obou anten bych to do provozu nedal.
But se to rozkmita a pak ohlasovaci povinnost nic neresi, problem muze
vzniknout i s papíry...
Nebo to bude zmerene a hodne a pak neni treba to silene  papirovani a
dopisovani okolo.

V jedne ze zprav  o kontrolnim mereni  CTU jsem cetl, ze resili takovy
kmitajici repeater, kdy majitel ve snaze pokryt vetsi cast haly pouzil dva
repeatery za sebou. A diky silenenu zisku to samozrejme  piskalo.
Pracovnici CTU to nasli a reseni bylo doporuceni provozovat jen jeden
repeater - druhy odpojit. Bez dalsich sankci.