Vykonova strata diod

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 10 12:57:18 CET 2020

Diody snesou dost, podařilo se mi je tak nahřát, že se roztavil cín a
vypadly z plošňáku, přičemž dále bez problémů fungovaly.
Otázka je tedy spíše, kolik snesou aby se stihly vývody uchladit a
neuvolnily se. V televizích měly diody zatočené vývody do spirály, aby
se lépe chladily.
Ale toto jde asi lehce vyzkoušet.

Martin Hanek