Re: OT: GSM opakovač.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 10 11:02:37 CET 2020

Úplně správně by se to mělo operátorovi nějakým způsobem sdělit. Jenomže je
okolo toho spousty papírování a hlavně musí být schválený typ  opakovače
který bude velmi drahý. Z praxe vím že tu dnes funguje spousty analogových
repeaterů většinou čínské produkce. Není s tím žádný problém jen je třeba
nastavit antény tak aby se to celé nerozhvízdalo. Takže ideální  je to po
instalaci antén změřit, musí být rezerva vzhledem k nejvyššímu zisku
opakovače alespoň 6dB. Podrobnosti a zkušenosti jsem už před časem popsal
zde:
http://ok1mhk.blogspot.com/2012/09/gsm-repeater-opakovac.html?m=1